• Dowolne
  • małopolskie
  • Sty 22, 2018

SAGE Sp. z o.o.

telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Sage
obsługa korespondencji z klientami
udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów
zapewnienie norm jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań
wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów firmy

Wymagania:
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta wysoka kultura osobista znajomość obsługi komputera i pakietu office w stopniu bardzo dobrym komunikatywność i umiejętność pracy w grupie odporność na stres odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań
Prześlij swoje CV / Życiorys lub inny właściwy plik. Max. rozmiar pliku: 20 MB.


Aplikuj wykorzystując swój życiorys. Kliknij poniższy link, aby wysłać swoje CV do tego pracodawcy.

MIle widziane:
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta wysoka kultura osobista znajomość obsługi komputera i pakietu office w stopniu bardzo dobrym komunikatywność i umiejętność pracy w grupie odporność na stres odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub pracę czasową w zależności od kompetencji przeszkolenie w zakresie produktów i zasad świadczenia usług telefonicznej obsługi Klienta współpracę w młodym zespole; możliwość rozwoju pracę w przyjaznej atmosferze czas pracy pn-pt 8-16 lub 9-17
Stawka:
powyżej 15000 zł
Email rekrutacyjny:
popeer@tlen.pl